Otrevligt trevligt, kan man säga så?

Har varit med F på IKSU idag och det blev över 1½ timme träning. Har sjukt ont i mina magmuskler, men å andra sidan är det väl en indikation på att de finns överhuvudtaget så jag är mest bara nöjd :p

Påväg in från parkeringen träffade jag min granne på övervåningen och fick äntligen se hur en större lägenhet ser ut här. Tror väl aldrig att jag är avundsjuk på en tvåa då hon betalar 1000 kr mer i månaden?! Jag får ju något frispel snart. Jag vill upp på marknivå, jag vill ha ett riktigt sovrum med en större säng och jag vill ha ett kök med en fungerande fläkt. Var sak har sin tid brukar man säga, men snart sinar mitt tålamod.

Nu ska jag se klart den kanske mest patetiska serien som går på tv för närvarande, paradise hotel. Finns bara en stackare jag kan beskylla för detta och jag tycker inte om dig för dina påfund! Hade det inte varit för dig hade jag aldrig fastnat för det! :p


Kommentarer
;)

muhahha, i know you want me ;)

2010-01-27 @ 18:53:00
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0