Mysdag!











Vi tog oss genom även denna dag! Har varit en toppendag om man bortser från surdiket J missade och som F sedan fastnade i då vi skulle upp med skotern. Det slutade med att F fick fara hem utan sko på foten och dyngsur, så jag klandrar dig inte för att du valde att åka hem ;p

Då F farit fortsatte jag och J en stund och när vi sedan var påväg hem hittade vi igen den led vi kört på för flera år sedan som tagit oss till grusgropen i Stöcksjö. Tur som jag har så står skotern kvar i Klabbis till nästa helg, så vi ska ut även då. Det är nästan så att det rycker i tummen redan ;)

Det hetter som tusan i kinderna och hjärnan är på helspänn fortfarande. Jag tror jag kommer få sova hemskt gott inatt! Nu ska jag laga iordning nå käk, ha en mysig kväll! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0