Man har det inte roligare än man gör det

For till F efter jobbet ikväll, hon och J satte in löshår medan jag fick agera slav och fara på ICA (visserligen på eget initiativ). Sedan satte de in en massa löshår som jag inte förstår vitsen med vilket jag får en smäll på fingrarna varje gång jag säger :p

Efter många om och men, en massa Greys avsnitt och en sockerchock senare bestämde vi oss för att dra en sväng på stan. Det blev mer än en sväng, om man säger så. Milt uttryck så är även min bil ökänd efter denna kväll. Vi har sladdat, backat oss från a till b och våldgästat André och gänget. Som vanligt har jag skrattat så huvudvärken bultar och ögonen svider av tårar, men jag tror det var en välbehövlig kväll :) Nu ska jag natta så jag tar mig upp imorgon! Ska försöka komma ihåg kameran så jag får knäppa lite kort på mitt paradis :)

Godnatt!


Kommentarer
j igen

men du, om jag eller frida hade haft ditt hår så hade vi inte ens behövt tänka tanken av löshår. men nu är inte fallet så, serrú! så därför förstååår jag din (sjuka) tanke om att det är onödigt ;p

2010-01-16 @ 10:56:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0