Lugna gatan

Idag har varit en hemskt lugn dag. Vaknade efter tolv någon gång men klev ändock inte upp förrän efter ett. Min stackars kropp är fortfarande öm efter nyårshelgen, och jag har sår, svullnad och blåmärken lite här och där. Blåmärken på magen, ska det överhuvudtaget ens vara möjligt att få? Nåja, hade inte speciellt mycket intressant att kliva upp till idag, så det var skitsamma. Har varit förbi hos far min och fått lite mat i magen. Så nu hade jag planerat att skriva klart min uppsats... Vi får se hur det går med det underverket, känner mig inte taggad för fem jävla öre men det måste ju göras, den sa nämligen in på måndag och imorgon jobbar jag.

Allt kändes så mycket trevligare än skolarbete just nu. Vill fara på bio, träffa folket och fick ett otroligt sug efter att fara ut och toksladda med bilen. Får se om jag hinner med det innan jag lägger mig, för hur det än blir kommer jag inte sitta här hemma hela kvällen, så enkelt var det med det.

Ha en mysig lördagskväll allesammans! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0