Internet shopping

Har just lagt in en order från bangerhead på lite hårvårdsprodukter. Tur som man har var det extrapris på dust-it produkterna vi skulle ha, så det fick bli två på samma gång för min del. Sedan ska jag testa något K hade hemma, som ska ge fina lockar.. Alla som känner mig bör veta vid det här laget att jag har ett hårsvall som heter duga och jag har fått många kommentarer och frågor om varför jag inte låter mitt hår vara lockigt. Så nu har jag tänkt pröva det och se hur jag trivs. Men det är väl så, har man sjävfall och lockar vill man vara utan och har man inga så önskar man att man hade. Oavsett vad så är plattången fortfarande min bästa vän :)

 

 

Har även tittat igenom HM-katalogen och Haléns-katalogen, hualigen säger jag bara. Alla fina sommar kläder och skor, vet inte om jag kan stå ut med en vinter på flera månader nu när man börjar drömma sig bort till sommaren. Barfota fötter, tunna kläder och grönt gräs. Trots att jag avskyr hejdlös värme så föredrar jag ändå sommaren tror jag. Eller ja, snötäckt skog och mark, skoter och kind-bitande kyla är ganska mysigt det också :)


Kommentarer
matilda

Ja helt klart! slå en pling :)

2010-01-08 @ 04:14:47
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0