Hur ska jag hinna?

Sitter på jobbet nu, har just kommit hem efter en sväng i stan. Sitter för närvarande och funderar på hur jag ska hinna läsa tre otroligt tråkiga kapitel i en bok jag inte förstår mig på, bestämma mig vad jag ska bjuda på för fika på onsdag och även baka. Sedan ska jag hinna träna där någonstans också. Efter allt jag bakade till min student skiva har jag blivit alldeles för ambitiös när det gäller födelsedags fika. Jag vill helst av allt baka allt och lite till bara för att det är kul, men nu går inte det då jag har världens minsta kök och ingen plats att ha det på. Det får bli cupcakes och köpes kakor, och den traditionella marängswissen naturligtvis (med gulingarna på sidan av) :p

Nu ska jag ställa mig vid spisen! Hojt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0