Härligt uppvaknande

Vaknade av ett samtal imorse, vilket blev en hemskt bra väckarklocka. Eller ja, fram till att jag fick höra att jag skulle somna om för att jag lät så trött, det kanske inte är den bästa taktiken att få upp mig ur sängen på, men efter 45 minuter i telefon är man nästan illa tvungen att öppna ögonen, vare sig man vill eller inte :)

Åkte ner till salongen och gjorde mina naglar, det blev grått och silverglittrigt denna gång. Riktigt tjusigt faktiskt, och längden är vi nog båda två nöjd med. Det känns bra att kunna skriva på datorn utan större komplikationer med tanke på att jag ska försöka skriva klart min uppsats som blivit försenad pga diverse problem. Men jag har till på torsdag på mig och min handledare tyckte det såg bra ut än sålänge, så förhoppningsvis behöver man inte ändra så mycket efter morgondagens seminarie. Egentligen skulle jag ha behövt göra min omtenta i juridiken på onsdag, men jag hade tänkt fokusera på min uppsats då. Måste få den klar för att överhuvudtaget godkänna momentet, och eftersom jag redan är inne på den banan nu så får omtentorna vänta. Det känns surt att skjuta upp det ytterligare, men vad ska man göra när tiden inte räcker till?

Har även hunnit leta reda på en adress till fastighetsägare på ÖK som aldrig vill svara på mina samtal eller mina mail. Så nu skrev jag en fin liten lapp och slängde i brevlådan, så förhoppningsvis tömmer dom den någon gång i veckan. Skulle vara guld att få komma upp på markhöjd och i en lite större lägenhet. Dessutom när dom hade planer på att renovera hela lägenheten! Men med min tur lär jag aldrig höra ett ord av de. Nåväl, jag trivs rätt bra i min lilla lägenhet än så länge så det får duga ett tag till.

Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0