Härliga tider!

Gick in på min mail och till min förvåning har jag redan fått svar angående mina kompletteringar på uppsatsen som jag skickade in igårkväll. Jag är godkänd och fick ett bra jobbat! Så för tillfället är jag mycket stolt över mig själv :)

Idag har jag inte hunnit så mycket mer än skola, jobb och städat lägenheten. Nu sitter jag här och väntar på sällskap. Är ledig imorgon så vi får se om det blir någon film eller liknande. Sedan ska jag sova ut imorgon innan jag ska på synundersökning klockan tolv. Mina glasögon gick så vackert sönder idag. Så är det när man har bågar av trä. Nåja, det var på tiden att byta ändå.

Ha en mysig kväll mina vänner! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0