Fredag, lördag och söndag.

Ja, fredagskvällen blev ju inte riktigt som vi hade planerat. Vi hamnade på dansgolvet på Allstars istället? En väldigt rörig kväll, men ack lika bra! Efter krogen gick vi på Mcdonalds, och jag åt hamburgare, jag! Efter maten släppte vi av en dragen Jim på Haga för att fortsätta till Umedalen och släppa av Magnus. Fick veta att vi hade haft det väldigt trevligt när han skulle av, vilket jag inte hade ett enda minne av tills det att jag blev påmind.. Tackar dock gudarna att man har en vän som är förnuftig och håller sig nykter när resterande är alldeles för rund under fötterna. Hon fick så vackert köra mig till jobbet igår också, så tack för det vännen!

Idag har man passerat en hemsk baksmälla, legat i feber och har en igensvullen hals. Hoppas bara innerligt att jag ska få slippa hosta och skit. Är dock rädd att det kan vara någon typ av halsfluss och då sitter J och skrattar för fulla muggar eftersom hon vet att jag kommer måsta operera bort mina halsmandlar och jag har målat upp en ganska fin bild av hur jag kommer sitta efter den isådanfall. Jag vill INTE ta bort dom!

Nu ska jag äta, så ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0