Efter en beställning

Har just spenderat mer pengar än vad jag egentligen har befogenhet att bränna, men å andra sidan vet jag inte om allt kommer passa då det är beställt på ren gissning så även om jag vill ha allt så hoppas jag att jag blir tvungen att skicka tillbaka något för att spara in på ekonomin lite. Hittade lite tröjor, ett par jeans och en jätte snygg kavaj! Har velat använda kavaj länge men har som aldrig hittat någon som varit min smak, och dom som hänger i garderoben är av någon konstig anledning för små eller så är dom på tok för stora?



Uppenbarligen snygg till jeans, men jag tror den kan passa sig bra till mina favorit kjolar också! Hoppas bara att jag kan ha den, så håll tummarna för min skull! Har jag tur kanske den hinner komma innan fredag ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0