Det var tungt att vakna

Idag var det ovanligt jobbigt att kliva upp, jag hade nämligen en väldigt härlig dröm som jag bara minns glimtar av i nuläget. Det var dock betydligt mycket trevligare i en varm och skön säng än vad det var ute i en kall bil, som förövrigt inte var alltför kall eftersom duktiga jag har köpt en motorvärmarsladd, äntligen!

Efter jobbet idag blir det bio med brudarna, det blir Avatar. Har velat se den länge men det har varit fullbokade platser ända sedan premiären. Det blev dock inte 3D föreställningen, men å andra sidan är filmen garanterat lika bra utan dom helt sjukt   (o)sexiga glasögonen, eller vad tror ni?



Ha en bra dag! / E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0