Det sprack.. bokstavligt talat

Efter jobbet och en middag med min kära syster (mysig som alltid!) så fick jag för mig att jag tappat mina kort, både körkortet samt visat, så jag åkte runt och letade det som ett tok innan jag började rota i byxfickorna, och där var dom, i bakfickan. Men sen när i hela världen började jag stoppa korten i bakfickan!? Nåja, dom är återfunna iallafall, efter ett smärre vredesutrbrott :p

Sen for jag till M som jag inte träffat på ett tag, och det är skönt att umgås med dig min vän! Allt blir liksom väldigt avslappnat och bekvämt då vi vet vart vi har varandra. Fick skritta (?) av Duell en sväng och i mitt desperata försök att ta mig upp sprack mina fina jeans! Matilda var snabb att säga att man inte ska ha jeans då man rider och hennes medryttare fick sig ett gott skratt. Som tur var så var jeansen slitna och trasiga redan, så det var inte mer än väntat. Men jag fick för mig att det är ganska trevligt att rida, så M kom med förslaget att jag skulle komma och rida någon gång med henne. Det skulle vara mysigt faktiskt, man kommer som bort från verkligeheten ett tag.

Imorgon är det fredag, igen. Vart tar veckorna vägen?!


Kommentarer
j

lite skum tanke att se dig på en häst men... ;p

2010-01-15 @ 02:05:47
Matilda

Du jag skrattar bara jag läser din rubrik. så sjukt kul :D Härligt att träffa dig.. det är det alltid

2010-01-16 @ 00:40:49
URL: http://farrix.blogg.se/
mossi

Urkul med ridning, men akta dig!!! Jag har läst en gång att en flicka fick kinden bortbiten av en häst...

2010-01-18 @ 00:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0