Dagen gick fort..

Efter att ha fått upp skotern på släpet drog jag iväg till mors där jag konstigt (?) nog somnade i fåtöljen i två timmar. Thomas tyckte det var lustigt då vi har två sängar att tillgå samt en soffa men jag låg bara bra där! :P

Nu har jag varit och parkerat släpen på N:s jobb och jag hoppas att den står bra där den står så det inte blir några missöden. Nu hade jag tänkt få i mig lite middag och sedan ska jag dra mig till F och se på film. Får se hur mycket av filmen jag kommer ha sett när jag väl ska därifrån, skulle nämligen utan tvekan kunna gå och lägga mig nu.

Ha en mysig kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0