Bugg-kurs?

Har just suttit och pratat med mina arbetskollegor, varav en dansar bugg varannan fredag. Både jag och L blev helt till oss då vi bägge två vill lära oss att dansa, så vi fick veta att det ska starta en nybörjar kurs i Februari och jag ska bannemig gå! Säga vad ni vill, men dans har alltid fått mig på bra humör och jag tror det kan vara en bra träning inför sommarens bravader! Syster yster har ju sagt ett flertal gånger att vi ska ut och dansa, så det kan ju vara en bra idé att kunna röra sig också då. Men vi får se hur det blir, tydligen är det VÄLDIGT populära kurser så man måste vara ute i god tid och anmäla sig.

Och du J, om det kändes konstigt med mig på en häst hur ska det då se ut med mig på logdans? ;)


Kommentarer
j

..logdans, ja det ser då mer naturligt ut än en hästjävel iaf ;c

2010-01-16 @ 10:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0