ÄNTLIGEN!

Nu är uppsatsen klar och inlämnad! Äntligen säger jag bara. Var på god väg att dra ut ett extra exemplar för att kunna bränna upp, är så sjukt less på allt vad min uppsats handlar att det nästan är skrämmande. Synd bara att papperet inte räckte till, annars hade jag haft en trevlig liten januari brasa utanför huset ikväll.

För att fira detta underverk blir det knytkalas och utgång imorgon och jag kan inte annat säga än att jag är taggad! Blev för det första smärre chockad av att min idé om knytkalas gick igenom, men å andra sidan så känns det som ett helt underbart sätt att avsluta en dryg och lång vecka som man många gånger inte sett slutet på.

Menyn för morgondagen:

Förrätt: Ungsgratinerade nachochips
Varmrätt: Inbakad fläskfilé med sallad
Efterrätt: Cheescake

MUMS! :)



Kommentarer
mossi

Bra jobbat!

Vad skrev du om i din uppsats?

2010-01-21 @ 23:26:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0