Älskade röst

Fick ett samtal i eftermiddags som fick upp mitt humör ganska ordentligt. Din röst är alltid lika härlig att höra och ibland undrar jag om jag inte behöver höra den oftare. Du har varit en av de jag pratat med som peppat mig till max på ett sätt som för mig har känts fullständigt naturligt. Jag saknar att komma och prata av mig, men å andra sidan så är det ett avslutat kapitel som jag har lagt bakom mig. Nu gör jag som du alltid har sagt, blickar framåt och tar en dag i taget! Det var skönt iallfall, att höra din röst.


Kommentarer
hannish

och jag vill veta vad detta är ;o eller vem kanske...

2010-01-25 @ 18:23:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0