20100120

Har just kommit hem efter ett snabbt möte på jobbet. Har fått lite klartecken om hur det kommer se ut framöver, och det verkar som att lilla jag måste skola in mig på ytterligare ett jobb. Hoppas att jag får stanna inom samma bolag för jag gillar det jag gör, men om inte annat får jag leta mig ett annat jobb. Har visserligen inga problem att testa något annat, det skulle faktiskt vara ganska roligt. Till saken hör dock att det kan bli svårt att kombinera med mina studier. Taxichaufför hade nog varit något för mig, att köra kvällar och helger. Jag älskar att köra bilar, träffa människor och det ger pengar. Men då måste man ha taxikort, och något sådant har jag icke..

Nu ska jag sätta i mig lite mat, sedan ska jag fortsätta plugga. Någon som vill skjuta mig innan?


 



Bara för att jag har brist på andra trevliga bilder så delar jag med mig av stans snyggaste handskar istället ;p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0