1990-10-31

Gång på gång är du ett levande bevis på att förändringar är möjliga. Jag är stolt och det glädjer mig att ett normalt liv är av dina ambitioner i dagsläget och att vi äntligen kan umgås som vi gjorde en gång, långt bak i tiden. Vi är klokare nu, både jag och du, men oavsett vad som händer härnäst ska du veta att det gör mig själaglad att du överhuvudtaget står på benen. På gott och ont har vi stormat oss igenom dom senaste två åren, och även om resan är långt ifrån klar har vi krigat tillsammans, om än på olika platser. Jag ser på dig och ser ett barn som håller på att bli vuxen och det är med gråten i halsen jag inser att du håller på att förvandlas till en egen människa, det är så mycket du ännu inte har fått gå igenom och ännu mer jag önskar att du slapp. Jag kommer finnas vid din sida, dag som natt. Jag är stolt när jag ser hur din förändring har stärkt inte bara dig utan resten av familjen. Du har visat att det är möjligt att släppa och gå vidare, så tack. Tack min syster, för att du har visat mig att alla är kapabel att bli bättre människor om man bara vill.





Du gör världen vackrare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0