walking down memory lane















Fan, jag vill tillbaka. Varneda gång jag har dagar som dessa så vill jag tillbaka.
Sitter bara och funderar på vad jag ska göra i sommar. Alla danser, festivaler och roadtrips? Alla impulsiva saker, och dragracing tävlingarna som jag fått upp ögonen för. Vem ska följa med mig till de och titta på en massa högljudda och snabba bilar samtidigt som vi snackar skit med "släkten" (för nu känner jag mig hemma hos er). Vem ska följa med ut på vansinnes färder dagen efter festen, och vem ska ligga och läsa noveller på bryggan i vattnet med mig. Vem ska inse hur fruktansvärt dåligt vi egentligen lever fastän vi älskar det. Vem fan ska förstå mig i sommar? 






Kommentarer
...

vet du hur äcklig syster du har...usch

2010-02-18 @ 22:45:48
hänniii

du.. jag kommer finnas där för dig. jag kommer att förstå dig heeeeela sommaren. jag kan lyssna på dina noveller genom telefon. men däremot blir det med 400 mils avstånd. men då du väl kommer, då jävlar! :))))

2010-02-19 @ 08:29:52
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0