Walk in the garden of life

Det är bättre idag, tror jag. Är fruktansvärt trött och slut i kroppen men det har nog med mycket att göra. Satt och sorterade papper här hemma till halv tre inatt, vid kvart över tio imorse kommer F instormande i lägenheten och är i min mening på tok för taggad på träning :p

Vi tränade i närmare två timmar, gick väl sisådär. Har enorma problem med mina lungor så jag ska fara och hälsa på farbror doktor imorgon har jag tänkt. Somnade en stund på soffan och vaknade lägligt för mitt möte med det nya bolaget. Som det ser ut kommer jag få inskolning på hemtjänst och det tackar jag gudarna för! Ska bli skönt att slippa ta lån om det nu går som jag vill att det ska göra.

For sedan och skulle handla då jag pratade med F och kom fram till att vi skulle fara på MAXI och storhandla istället när hon kommit hem från jobbet. Fick med mig dagens middag iallafall, och en lite "tack för att du ställer upp" blomma till henne (tur att det var snittblommor som ändå SKA dö) ;P

Nu ska jag äta, ha en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0