Mest för att jag bryr mig..

"Du försöker hitta skäl att stanna kvar, han var ju snäll ett tag och hans familj är underbar. Han vet saker om dig som ingen annan vet. Ni har vuxit ihop och ni delar samma sår. Så du blundar och låtsas som att du inte ser, att alla brister bara blir fler. Och du ska veta att du är värd så mycket mer, han ljuger för dig och sårar dig, så lämna honom nu. Och jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger dig inget du vill ha, så lämna honom nu.

Du kanske fundrar på alla minnen som ni har, du är rädd att han ska gå så du blir ensam kvar. Men han är inte samma kille som förut. Jag vet att du vet att detta måste få ett slut. Och du ska veta att du är värd så mycket mer. Och du ska veta att du är värd så mycket mer, han ljuger för dig och sårar dig, så lämna honom nu. Och jag vet att det är svårt att vara själv, men han ger dig inget du vill ha, så lämna honom nu.


Du måste sluta hitta skäl att stanna kvar,
han är inte bra för dig, snälla ge dig av
".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0