Underbara dag!

Solen gick inte ned under våra första två timmar på skoter och när klockan slog middagstid åkte vi tillbaka för att få i oss lite mat i magen. Mysmiddag bara systrar och mor, det har nog inte hänt de senaste tio åren tror jag. Känner att jag kommer sova som ett barn inatt. Det märks så tydligt när man har varit ute och gjort något hela dagen, man blir sådär härligt trött!

Kvällen har jag spenderat hos A där vi sett på melodifestivalen (vilket skämt!) och sedan en film. Det var nog exakt vad som behövdes för mig idag, inga märkvärdiga hjärnaktiviteter dvs. Nu ska jag hoppa isäng och imorgon väntar ytterligare en arbetsdag. Hoppas ni härligt kära får en trevlig alla hjärtans dag, från min del får det bli en varm kram till alla mina som betyder något :)

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0