Tokmys

Hade en riktigt mysig kväll igår! Det blev sen tacomiddag framför melodifestivalen och en rätt bra film lite senare. For hem efter tolv någon gång på kvällen och har nog aldrig kört så sakta längs den vägen någonsin men det hade snöat och drevat så jävligt att den knappt gick att ta sig fram. Nu säger jag som F och J, snön får gärna sluta falla nu.

Vaknade av att E skrattade som ett tok här imorse då hon låg och såg på tv. Nu har vi just ätit en riktig dunder frukost. Var länge sedan jag dukade upp så ordentligt på morgonen men det blir väl kanske lätt så när man bor ensam. Sedan har jag som sagt var ganska svårt att äta på morgonen så det bidrar säkert. Men idag blev det allt från ägg, juice, mackor till flingor och en kopp te.

Nu ska vi hitta på något här! Ha en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0