Snart äre klippt!

Fick ett pressentkort av mina kära brudar igår på Clip, så nu har jag bokat en klipptid klockan 14 idag. Till saken hör att jag inte riktigt vet hur jag ska klippa mig. Sitter och velar om jag ska klippa mig som förut, med lugg och ur- och utklippt. Det trivdes jag rätt bra med sålänge luggen inte blir för kort. Hade varit ganska roligt att göra något drastiskt och typ klippa kort bara för att också. Har fått en del kommentarer på sistone då folk har frågat om jag har löshår, så snopna skulle de bli om jag kom med page eller liknande :D 

 Nej, vi får se vad det blir helt enkelt. Kommer nog ge frisören rätt fria händer, jag har ju en del hår att arbeta med om man säger så.. Frisörer brukar älska att få sätta saxen i mitt hår så hon får nog en trevlig eftermiddag. Samtidigt ska J klippa sig, så det blir intressant att se hur vi kommer ut därifrån :)

Ha en bra dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0