Säger godnatt för mig!







Lite randombilder från kameran. Första två från förra fredagen,
denna bild är då mina berömda cupcakes (och lite annat fika).
 Ser inte mycket ut för världen, men ack så dom sitter fint i magen! :)

Säger godnatt för mig nu!




Och förresten så stör jag mig något djuriskt fruktansvärt på reklamen som ploppar upp på bloggen. Det är inte nog med att man ska läsa dessa utbrotts inlägg från sina fina vänner:

BTW ERICA!!!!BYT TELEFONABONEMANG NUUUUUUUU -

Man ska stå ut med att jävelskaps företaget reklamerar om en massa skit på bloggen också. Ibland har man god lust att betala för en flygbiljett där alla jävla telefonister sitter och bränna ner skiten. "Sveriges bästa 3G täckning", KYSS MIG I ARSLET!



Kommentarer
hannish

ooooooooch så andas vi! :D

2010-02-05 @ 00:34:15
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0