Plugg-morgon

Har suttit nu på morgonen och färdigställt min recension av de kaptiel jag har fördjupat mig i och trots att det blev knivigt med tid hann jag färdigställa allt med marginal. Har dessvärre inte kunnat hitta mitt kopieringskort så min kära vän Frida var snäll och drog ut mina papper. Hade fått det kämpigt annars, så tack kära du!

Efter skolan vet jag inte om tanken var att jag och Frida skulle sätta oss ner och göra klart intervjufrågorna osv, men jag tar iaf med mig middag och träningskläder så är jag redo för att fara efter det om det skulle vara så. Vet dock inte hur bra det är att träna då man känner sig halv-febrig men den som lever får se, som man så vackert brukar säga.

Nu åker jag iväg till skolan, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0