Orolig natt..

Vaknade inatt, kvart över ett av att någon ringde på dörren. Efter mina desperata försök av att få sova så vet jag inte om detta är något jag har drömt eller om det verkligen hände. Jag sitter alltså i sängen närmare 20 minuter utan att röra en fena för att avgöra om jag hör någon som lämnar trapphuset. Efter det var det näst intill omöjligt att somna igen. Såfort jag något sånär skulle få somna vaknade jag av att att sovrummet blev jätte varmt. Såhär i efterhand förstår jag inte varför jag inte bara gick och öppnade dörren, men å andra sidan var jag nyvaken och är relativt mörkrädd och en person som ringer på kvart över ett på natten känns inte riktigt som någon man vill öppna för. Personligen är jag mest bara nyfiken på om det verkligen stod någon utanför min dörr inatt, eller om jag av någon konstig anledning drömde att det ringde på dörren. Men varför skulle jag vakna av det? Skumt.



Kommentarer
mossi

Skaffa ett tittöga männisch!

Du kan ju inte öppna för vem som helst ens dagtid vet du väl!!!

2010-02-09 @ 00:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0