Optimisten Jonsson

Det är ju kul att man vaknar upp till Js äckligt störiga ringsignal trots att hon inte ens är här. Tur att man stod med fötterna på golvet redan annars hade det kunnat sluta illa. Det värsta av allt är att det är en sån signal som fastnar på hjärnan och som man sitter och nynnar hela dagen fast man inte ens vill. Ska fan radera den nästa gång jag får en chans till det!

Ikväll kommer kusin igen, blir lugnt med en mysmiddag och melodifestival. Tycker det var en väldigt bra idé, inte så konstigt att den kom från mig då.. HÖHÖ. Nej, jag är inte alls självgod ;)

Nu ska jag stoppa i mig något att äta sedan ska jag iväg till André för att se vad dagen har att erbjuda.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0