Nyfunnen energi!

Pratade med min kära mor i säkert 45 minuter idag. Är väl kanske bland de längsta telefonsamtal vi någonsin haft, men när vi la på kände jag mig hoppfull och energisk. Varför vet jag faktiskt inte. Kan ju ha att göra med att vi pratar rätt sällan. Har blivit änn värre sedan jag flyttade hemifrån. Men vi hörs ju av, det är väl huvudsaken!

Har även fått ett samtal om att skolas in på ytterligare ett jobb, så förhoppningsvis kanske jag kommer kunna fortsätta kombinera jobb med skola på det sätt jag har gjort hitills. Om inte annat dör jag inte av en termin med lån, jag är ju inte den enda med studielån och jag är rätt stolt över mig själv att jag har sluppit ta något än sålänge. Har varit på handledning om nästa termin också, när vi ska vara på praktik. Förhoppningsvis får jag stanna i stan och i värsta fall hamnar jag i Skellefteå eller Örnsköldsvik. Är ju inte så långt att pendla fram och tillbaka för helgerna så jag känner faktiskt ingen stress eller oro alls över det. Allt löser sig! :)

Nu ska jag städa och duscha innan jag ska bege mig till flygplatsen för att hämta upp min kära kusin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0