Ljusna mig igen, igen, igen

Det blev en lång och härlig sovmorgon idag. Ska stoppa i mig något att äta sedan fara till F för att plugga lite. Fick ett sms imorse av mina andra F där hon på beställning skrev att solen sken. Härligt tänkte jag och somnade om. Tanken var att jag skulle pallra mig ut på en promenad vid fint väder, men då hon så härligt tillade att det var svinkallt ute så la jag igen mina gröna ögon igen. Vaknade onödigt optimistisk idag och varför vet jag inte. Har bara en härlig känsla i magen och jag av alla människor sitter och njuter av Lars Winnerbäck? Nåja, jag ska allt annat än ifrågasätta när det känns såhär. Tror dock det har med solstrålarna som lös genom fönstret imorse, de brukar göra gott för många.

Ha en toppendag mina vänner! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0