Just ikväll är jag lycklig

Efter personal middagen for jag till lägenheten och tittade. Personligen har jag problem att kunna sätta mig in i en möblerad lägenhet och hur den ska kunna se ut när jag är klar med den. Som tur var hade jag med mig F som hjälpte mig på traven. Ska fara ner till hyresvärden imorgon och prata med de, och förhoppningsvis säger jag upp min lägenhet imorgon. Hoppas hoppas hoppas!

Då kommer mina kära damer förmodligen få spendera en och annan svettig natt hos mig. Det ska målas och tapetseras om och vi får se om jag tar på mig det uppdraget själv så det blir gjort. Får väl muta med en god middag och några glas vin (för er som dricker, jag själv får svälja rödfärgad saft). Jag tror det kommer bli bra. Är så uppe i varv nu att det är lite svårt att tänka rationellt, men efter att ha pratat med en av mina tre chefer idag ser det ut som att jag kommer ha jobb framöver också så det ska nog ordna sig :)

Nu ska jag försöka släppa allt och låta min stackars hjärna vila några timmar innan jag ska upp igen. Godnatt!


Kommentarer
mossi

Var ligger den ev. nya lägenheten?

Säg bara inte upp din lägenhet innan du fått ett påskrivet kontrakt!



Kram och Lycka till!

2010-02-25 @ 00:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0