Jahapp, då var man fattig igen..

 


Har köpt mig ett par shorts som jag tror kommer bli sjukt snygga tillsammans med mönstrade strumpisar och kängorna jag har beställt, om jag kan ha skorna dvs. Försökte hitta en nya kavaj också men icket, så jag får nöja mig med den jag har sålänge. Åh, nu vill jag ha sommar! Springa runt i shorts och vita tygskor som inte håller sin vita färg speciellt länge men som är fina ändå. Kommer leva och bo hos min mor i sommar tror jag. Förhoppningsvis blir det varmt så jag kan bänka mig på vattenskotern de dagar jag är ledig!

Nu ska jag städa undan lite här innan jag ska tillbaka ner på stan för att handla lite middag med brudarna från klassen. Blir hemmagjord pizza och förmodligen en massa skitsnack. Kommer nog bli en hel mysig kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0