Grand finale

Har suttit här hemma ikväll med tjejerna och sett lite film, sedan såg jag naturligtvis förlängningen på os-finalen. Tänka sig om hockeyn skulle vara lika intensiv och tempofylld som under denna final förlängning, helvete så bra det skulle vara då. Har aldrig sett någon röra på fötter och ben så fort någon gång tror jag. Blev nästan yr där ett tag (kan bero på att jag satt och höll andan också..). Nåväl, Canada vann och det var de helt klart värd. Vet heller inte om jag hade velat se slutet på finalen om USA vunnit, helvete så bittert det skulle varit i hallen då :p

Nåja, nu ska jag hoppa isäng då jag ska upp tidigt imorgon för en inskolning. Ska hinna med mycket imorgon. Jobb på morgon, skola efter lunch, tvätta och träna runt middagen och försöka hinna med att fara till garaget och fixa extralysena till bilen samt tvätta av skithögen lite. Får se om jag hinner med allt!
 
Nattinatt mina vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0