Från minus till plus



Nu sitter min kära kusin på Gran Canaria och har det hemskt varmt och skönt. Ska ju ärligt medge att det hade varit betydligt mycket trevligare att vara där än i denna  norrländska kyla. Jag må tycka om vinter, men såhär kallt är fan inte lagligt.

Har haft en super bra kväll. Den började med middag, som André ska ha beröm för! En massa gott som han kämpade länge för, och jag måste väl ärligt säga att det är rätt skönt att bara sitta och titta när någon lagar middag, det var ett tag sedan  jag hade det så. Efter det blev det Cover Club. Fick ett sms där det stod att F inte skulle hinna komma, tji fick alla för hon kom! Det blev en riktigt lyckad kväll och jag tackar gudarna att min kära vän var nyker och kunde köra hem efter krogen. Ibland är det nästan så jag tror att man ska satsa på att ha någon nykter med sig, det är så in åt h-vete behändigt att bara sätta sig i bilen och få åka hem!

Nu ska jag hoppa isäng innan jag har sagt allt som rör sig i huvudet. Om man bortser från att vi snurrat runt stan sisådär några gånger ikväll så har jag inte så mycket mer att berätta. Det skulle vara ganska roligt att sluta med denna katt&råtta lek nu, det är bara frustrerande. Btw, min granne kom just hem. Hickade och pratar med sig själv, jag tror han också varit ute ikväll :p

Sov så gott inatt, det ska jag göra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0