Från ett jobb till ett annat..

Hann bara hem från jobbet så åkte jag till nästa. Visserligen i syftet att hålla J sällskap och för att hälsa på min brukare som jag inte sett på ett tag. Tänk om man kunde vara glad för samma saker som honom, att se det positiva i de små sakerna som gör tillvaron lite bättre. Att jubla när bilen startar till exempel, det bör ju inte vara en självklarhet. Det finns så mycket man bara tar för givet som man kanske inte borde.

Har iallafall haft en mysig kväll trots att det inte blev så mycket film viket var tanken i början. Såg iallafall tv4as solsidan, utan tvekan en guldkant på vardagen. Helt klart humor på min nivå, dvs väldigt låg! :p

Natt snart, får se om mina gröna vill se svart inatt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0