Ett ögonblick av klarhet..

Har inte riktigt sett med skärpa sedan beskedet idag, men jag har varit omringad av söta vänner och det är jag tacksam för. Vet inte om jag klarat av mina fyra väggar under längre tid än nödvändigt idag. Vet inte vad jag hade gjort om F inte krypt ihop med mig i sängen och bara funnits där. Det känns bättre, även fast det inte är bra. Har fått skratta också och även om jag själv inte är medveten om det när det väl händer så tror jag att jag mår bra för en stund, man glömmer som bort allt runt omkring och fångar ett ögonblick av lycklig verklighet. Tack för att du ringde, det gör mig glad att du bryr dig.





You know i love you so, enough to let you go



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0