En massa nytt

Det är väl ingen nyhet att kvinnor shoppar i tron om att betala bort känslor man inte trivs med. Jag likaså. For på Stadium och stod i en helvetes kö som jag aldrig vill stå i igen. Mina fötter mådde inte bra efter det. Men tjurskallig som man är komme man sig in. Fick med mig ett par jeans, två jackor, ett par mjukisar, en keps och en mössa därifrån. Allt som allt skulle det ha gått på närmare 3000, men efter rabatten blev det inte ens 700 kr. Jag borde vara överlycklig men det är jag inte. Eller ja, ett jätte bra köp var det ju, men att man aldrig lär sig att spendera pengar inte får en att må bättre. Får se om en massa frukt och lite sällskap kan få mig på bättre humör.



Have you run your fingers down the wall and have you felt your neck skin crawl when you're searching for the light? Sometimes when you're scared to take a look at the corner of the room you've sensed that something's
watching you

Have you ever been alone at night thought you heard footsteps behind and turned around and no one's there? And as you quicken up your pace you find it hard to look again because you're sure there's someone there

Fear of the dark, fear of the dark..


Kommentarer
johanna

fansfaaaaan!! jag glömde helt bort den där rean... är den imrogon också??

2010-02-22 @ 21:32:10
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0