Efter många om och men..

Nu har jag stått i köket de senaste två timmarna och bakat för fulla muggar, samtidigt som jag sprungit runt här i lägenheten och plockat undan allt jag hunnit dra fram. Tackar min kära vän J för en helt underbar och otippad middag, det var sjukligt gott och jag vet vem som gör varmrätten nästa gång det blir knytis! :)

Har hunnit dricka en kopp te och ska se till att få i mig ytterligare en till paradise sen. Det blev lite bättre i halsen faktiskt så jag hoppas det går åt rätt håll!

Ha en bra kväll! :)


Kommentarer
livsstilar.se

hej, 2 nya tävlingar att vinna iPone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. snälla besök min sida och delta helt gratis. lycka till <3<3<3

2010-02-02 @ 23:20:44
URL: http://livsstilar.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0