Det är ju tur folk är mogen och så

Varför lämnar man en kommentar man inte ens törs stå för? Det är mest bara skrattretande att någon orkar lägga ner tid och energi på folk man uppenbarligen inte tycker om. Mitt bästa råd till dig är att glömma och gå vidare, ta nya tag och blicka framåt. Uppenbarligen har du inte kommit så långt ännu, men förhoppningsvis växer även du till dig.

Påtal om något betydligt mycket roligare så har vi planerat in en fjällen resa i mars. Har jag möjlighet att åka blir det två resor efter varandra, men sålänge jag inte jobbar och har tillgång till skoter och släp så ska det nog gå att ordna. Det känns behövligt att komma bort ett tag och med världens finaste människor gör det hela ultimat! Jag hoppas och håller tummarna, ska ta reda på lite mer imorgon! :)

Nu ska jag hoppa isäng, godnatt!



Kommentarer
kusse

mm såg kommentaren, en typisk kommentar från någon utan hjärna. Men det är ju kul att klubben för utvecklingsstörda läser din blogg!



AH IDAG kommer jag för övrigt! Ladda soffan! Mysigt det ska bli :)

2010-02-19 @ 07:11:47
URL: http://enmammut.blogg.se/
johanna

tjaa.... ip nummret hittar jag fan inte. blir så lack!!

2010-02-19 @ 08:37:50
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0