Dead man walkin´

Ja, idag känns det nästan så. Blev inte mycket till sömn för damen idag. Kom hem sent igår efter en trevlig tv-spelskväll med vännerna. Ska väl villigt erkänna att det inte gick fullt lika bra som jag hade hoppats på, men jag vann iallafall en match! Som jag sa, inte så mycket sömn och det gör ju inte saken bättre att man faktiskt pallrar sig upp till skolan (när det inte ens är obligatoriskt) och sedan blir hela dagen inställd pga för lite deltagare. Så nu sitter jag här, bitter och trött och funderar på om jag ska städa/diska eller gå och lägga mig innan jag ska ut igen. Vet dock med mig att jag kommer vara minst lika trött även om jag sover en stund så frågan är om det överhuvudtaget är lönt?

Är arg också. Ringde min hyresvärd idag och fick veta att det var en billig tvåa ledig på teg, men självklart är det två före mig som är och kikar på den. En yngre variant också tydligen, så mina chanser är väl ungefär lika med noll. Har även fått numret till en lägenhet på kungsgatan, men den var ju betydligt mycket dyrare. Visserligen betydligt mycket större, men ändå.

Well well, nu är det dags att göra något vettigt. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0