20100225

Ska springa ner till stan nu för att möta upp J. Tanken var att vi skulle fara och simma men sedan kom jag på att jag är utan bikini överdel så då tänkte vi att det kunde vara en bättre idé att springa en sväng på stan för att fixa det. Själva tanken var väl att vi skulle umgås så vart vi är någonstans spelar faktiskt ingen större roll :)

Fick ett samtal av min chef, eller en av mina tre. Det ser lovande ut med jobb i åtminstone fem veckor framåt! Det kunde ju inte komma lämpligare eftersom jag efter morgondagen bara har kvar min schemarad. Har även pratat med min hyresvärd också och jag ska få komma och skriva papper imorgon förmiddag. Jag vet att man inte ska ta ut något i förskott så jag väntar med ett riktigt erkännande till imorgon :)

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0