Visst är det fantastiskt

En annan jävel är påväg till jobbet då andra är päväg hem från efterfesten, eller fortarande igång på efterfesten. Det är ingen höjdare att kliva upp då det känns som att man just har stängt ögonlocken. Men dagen har gått ganska fort och nu är det bara två timmar kvar av arbetspasset. Ska bli skönt att få komma hem och städa undan lite, igår hann jag iprincip ingenting alls. Tanken var också att jag skulle träffa brudarna för lite mys ikväll men då Angelica den stackaren ligger i sängläge pga ryggen så blev det inget. Men ett krya på dig så hoppas jag att du återhämtar dig innan fredagen! :)

Nu ska jag återgå till att surra lite med arbetskollegan jag har mitt emot mig. Tjipp tjopp!


Kommentarer
Angelica

Jag tror att ditt "kry på dig" lyckades för jag börjar se ljuset i tunneln nu så det fortsätter det såhär så kan du räkna me mig ;D

2010-12-07 @ 20:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0