Vilken fantastisk jävla kväll!

Hade en helt sjukt rolig kväll igår! Över förväntan helt klart. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag fick göra igår och idag. Tog med mig kameran ut och det togs över 200 bilder igår, mästerfotografen Niklas! Men det hör väl inte till vanligheten att vi är ute tillsammans längre så det är bara roligt. Hur jag lyckas vara med på sisådär 99% av bilderna är ett annat mysterium. Fick ett par snygga bilder på max personalen också, till vilken nytta det nu skulle vara? ;)

Lyckades dock stuka foten på köpet igår. Har svällt upp ganska ordentligt, fotknölen är lika stor som en tennisboll och lilla jag ska jobba imorgon. Hur nu den ekvationen ska gå ihop. Ska hoppa isäng nu så jag återkommer med bilderna! Ni får ta er en titt på de trevliga cam bilderna som vi tydligen tog igår. Lite roar små, brukar man väl säga? :)







Tur ingen av oss är riktigt kry i huvvet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0