Snurra min jord igen, för allt vi drömde en gång

Det blev ord och inga visor när jag kom till jobbet idag. Efter ännu en natt med bara ett par timmars sömn så fick jag iprincip bara vända och fara tillbaka hem. Har ringt vårdcentralen så förhoppningsvis får jag råda bot på detta helvete snart. Har varit och lämnat en liten lapp på en dataskärm idag också, så förhoppningsvis får jag ett samtal innan dagen är över :)

Sitter i valet och kvalet om jag ska hoppa isäng och sova någon timme eller om jag ska uthärda dagen med den huvudvärk som komma skall om jag inte gör något åt det. Har egentligen tusen saker att göra men å andra sidan blir det absolut inget alls gjort om jag får migrän, så tanken om att fara hem och sova kanske var ganska bra ändå. Känns lite jobbigt att sova bort det lilla ljus mina ögon får i dagsläget. Lite mindre gnäll och lite mer verkstad kanske, godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0