Sista rycket!

Nu har jag sprungit färdigt för det här året, nu får det bli som det blir. Alla julklappar är inhandlade om jag nu inte har missat något vilket inte skulle förvåna mig. Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen pga sömnbrist och lär säkerligen inte få nå många timmars sömn den här natten heller med tanke på allt jag ska hinna göra innan morgondagen. Just nu är jag mest bara glad om julafton kan komma att passera så det får bli annandagen! Sitter och laddar med bra musik just nu och har köpt kläder som jag förhoppningsvis kommer i även på annandagen efter all julmat. Förfest hos mig för de som är sugen på glatt humör och trevligt sällskap :) 



;)



Kommentarer
Frida

Jag kanske vill ut då! Kommer hem till umeå på annandagen, ska dock äta middag hos päronen, men kanske tittar förbi sen :) God jul på dig!

2010-12-23 @ 12:44:30
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0