Pretty pretty please

Sitter och njuter av att änteligen ha fått slagit rumpan till ro i soffan då jag någonstans långt bak i huvudet vet att jag har tusen saker att göra till imorgon. Tur är väl då att man hittar igen en massa bra musik som man kan slå  igång medans man gör alla de tråkiga åtaganden man är illa tvungen att göra. Tänkte faktiskt börja med något jag inte trodde jag skulle göra än på ett tag, färga mitt hår. Gone goodbye med det ljusa! Sedan hade jag tänkt försöka hinna med en års resumé av mitt 2010, har ju som hunnit en del under året. Ett och annat trevligt möte har jag hunnit med, en massa hårt slit för att få dagen att gå runt har jag jobbat på. Jag har fått hamna på en gudasänd praktikplats där jag trivs som fisken i vattnet och som har fått mig att inse att jag är på rätt väg i livet. Framförallt har jag hunnit umgås en massa med alla älskvärda människor runt omkring mig och jag har hunnit med att bli "moster" till stans absolut sötaste varelse. Kort och gott, jag har haft ett helt underbart år :)






"Made a wrong turn, once or twice
Dug my way out, blood and fire
Bad decisions, that's alright
Welcome to my silly life
Mistreated, misplaced, misunderstood
Miss 'No way, it's all good', it didn't slow me down
Mistaken, always second guessing, underestimated
Look, I'm still around

Change the voices in your head, make them like you instead
So complicated, look happy, you'll make it!
Filled with so much hatred...such a tired game
It's enough! I've done all I can think of
Chased down all my demons, I've seen you do the same"



Kommentarer
Frida

Bye bye ljust hår! Kommer sakna dig. Hälsa erica att hon är superfint i ljust, men att hon säkert kommer vara superfin sen oxå!

2010-12-30 @ 22:00:41
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0