Kalajs!

Åkte direkt från jobbet till affärn och handlade, så nu har jag alldeles just festat loss med kalaspuffar och fil! Helt sjukt länge sedan jag åt det men jag fick världens crave när jag stod inne på Ica så jag kunde inte motstå. Det smakar så mkt barndom! :)


 



Såg att jag inte hade lagt ut några bilder på länge vilket känns tråkigt. Min kamera har slut på batterier och jag kan inte hitta min laddare. Måste försöka hitta igen den snart så jag får ta en till il i lägenheten innan jag ger upp! Bjuder på en bild på lillhjärtat sen i fredags. Finns det något sötare än små barn i mysoveraller i björnmodell? Gullrumpan! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0