Jul jul, strålande jul

Trots det faktum att jag missade kalle, i år igen, så hade jag en helt fantastisk jul! Vi åt i flera timmar och öppnade en massa julklappar som är totalt klockrena! Har nog sällan varit så nöjd i slutet på julen som jag har varit nu. Kom alldeles just hem från jul nr.2 och är nöjd även här! Det har sina fördelar med två familjer ibland ;)

Jag hoppas ni som läser har haft en helt sagolik jul och att de kommande dagarna kommer bli minst lika mysig! Själv ser jag fram emot morgondagen något fruktansvärt! Jag och min älskade krigare och andra halva ska äntligen återta nattlivet tillsammans. Kommer även hit ytterligare ett gäng med vänner vilket är mer än välkommet. För er som är sugen så är det bara att höra av sig. Vi kommer utan tvekan ha stans trevligaste förfest, utan att ens överdriva :)





En annan har inte haft tomte på många många år, så det var riktigt trevligt att herrn i huset skulle ut och tomta hos granners. Skulle ha gett mycket för att se barnens miner, det är helt klart det finaste med julen :)



Mamma slutar aldrig att förvåna. Hon hade inte hitta minst påsen att stoppa julklapparna i direkt! Men den var behändig att ha när allt skulle stuvas in i bilen då jag skulle hem kan jag lova ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få mig lite sömn innan jag ska upp och jobba imorgonbitti, hoppas illammåendet vill lägga sig bara.

 Ses vi i dimman imorgonkväll? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0