Inte mycket aktivitet

Ja, här på bloggen har det inte hänt speciellt mycket den senaste veckan. Hemma däremot har det hänt betydligt mycket mer. Hade inflyttningsfest i fredags som slutade med utgång och en massa härliga skratt. I veckan har jag även haft sovsällskap av mina små hjärtan vilket var välbehövligt. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket det betyder att jag fortfarande kan känna att jag kan vända mig till dig för hjälp när jag behöver det, och att du ställer upp även fast du har en massa annat som kan tyckas viktigare. Trots lite sömn så var den natten allt jag behövde och lite till :)

 

Finns säkert en massa jag skulle kunna skriva om som folk skulle vilja läsa just nu, men jag känner faktiskt inget behov av att blotta mitt hjärta idag. Finns inte speciellt mycket att blotta i min mening, känner bara lättnad att saker och ting visade sig nu och inte längre fram. Vet inte om jag har blivit känslokall eller om jag bara har hittat förmågan att använda mitt förnuft till att vända blad och fortsätta leva. Att jag har kommit underfund med det känns underbart bra! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0