Ge de ett finger och värm min hand, i ett iskallt ikea land

 

Det blev inte många knop gjorda på Kungsgatan idag. Sov längre än vad jag hade planerat och hade säkerligen kunnat fortsätta sova om det inte vore för att jag vaknade av hunger. Lite käk och sedan bar det iväg till Maxi för att handla lite inför morgondagens bak. Det blir knäck, vit choklad tryffel och hinner jag ska jag försöka mig på att baka pappas björnkaka, mums! Julafton på fredag och jag har inte ens hunnit handla alla juklappar än. Tiden har gått så fort! Har inte smält att det blivit December än och helt plötsligt är den snart slut. Helt sjukt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka mig på sängen igen, nattinatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0